Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova a lansat oicial prima platformă de expoziții virtuale din Republica Moldova www.virtual-fairs.md și a primului eveniment online”Expo Business Moldova 2020”. Conceptul platformei a fost inițiat și dezvoltat de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) și este realizat cu suportul financiar al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) în cadrul Proiectului ”Optim – Oportunități prin Tehnologii și Inovație în Moldova”, realizat de HELVETAS Swiss Intercooperation în parteneriat cu CCI a RM.
Scopul platformei este să ajute producătorii în direcții precum găsirea de noi clienți și parteneri, creșterea vizibilității și recunoașterii produselor și serviciilor lor la nivel global. Virtual-Fairs.md este un mijloc eficient pentru promovare internațională, deoarece spațiul online nu are limite, presupune economie de timp, resurse și mijloace, lucru benefic mai cu seama ținând cont de situația pandemică.
Expo Business Moldova 2020, cu sloganul ”Ai încredere în produsele noastre”, este prima expoziție virtuală din țară, care are drept scop punerea în evidență și promovarea a cât mai multor produse și servicii din toate ramurile economiei naționale.
La expoziția virtuală sunt invitați să participe:
– producători de mărfuri,
– prestatori de servicii,
– întreprinderi mari, mici și mijlocii,
– asociații de producători,
– rezidenți ai zonelor economice libere, incubatoarelor de afaceri etc.
– companii de asigurări, leasing, consultanță, francize, asociații financiare și de comerț exterior.
Aceștia își pot prezenta produsele și serviciile la standul virtual, se pot înscrie la întrevederile B2B sau organiza un eveniment în cadrul Programului de Afaceri spre exemplu: seminare, mese rotunde, prezentări de companie, workshop-uri, master-class-uri ș.a.
Etapele expoziției:
– 05 noiembrie-04 decembrie 2020 – înregistrarea expozanților pe platformă
– 30 noiembrie–18 decembrie 2020 – înregistrarea buyer-ilor pe platformă
– 30 noiembrie – 17 decembrie 2020 – programarea întrevederilor B2B. Întrevederile bilaterale se vor desfășura exclusiv în zilele de expoziție (15-18 decembrie 2020). Programările efectuate în afara zilelor de expoziție nu vor avea loc, chiar dacă veți intra în posesia link-urilor pe ZOOM.
– 15 – 19 decembrie 2020 – acces la vizitarea standurilor.
Taxa de participare pentru expozanți este de 1500 MDL, iar pentru buyeri și vizitatori participarea este gratuită.
Pentru informații mai detaliate, nu ezitați să contactați managerii expoziției virtuale:
Diana Lungu: +373 (022) 21 07 25, diana.lungu@chamber.md
Tatiana Ranga: +373 (022) 23 84 10, tatiana.ranga@chamber.md