Nr. 445 din 10 mai 2022
Dlui(dnei)______________________
Î N Ș T I I N Ț A R E
Stimate/stimată domnule/doamnă consilier,
În conformitate cu prevederile art. 45, art. 53, art. 54 din Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală, cu modificările și completările ulterioare, Vă aducem la cunoştinţă că, prin Dispoziţia preşedintelui raionului nr. 36 din 10 mai 2022, se convoacă Consiliul raional în şedinţă ordinară, pentru data de 20 mai 2022, cu începere de la ora 10.00, în incinta Casei Raionale de Cultură (sala mare etajul 1), mun. Străşeni, str. Ștefan cel Mare 70, cu următoarea ordine de zi:
1. Cu privire la acţiunile de pregătire a instituţiilor de învăţământ pentru activitate în noul an de
studii 2022 - 2023
Raportor: Caciuc Lucia, șef al Direcției generale educație
2. Cu privire la activitatea Direcției generale asistență socială privind prestarea serviciilor de
îngrijire socială la domiciliu
Raportor: Cobzac Cleopatra, șef al Direcției generale asistență socială
3. Cu privire la activitatea Secției cultură, turism, tineret și sport privind evidența monumentele
de for public
Raportor: Mereuță Veaceslav, șef al Secției cultură, turism, tineret și sport
4 Cu privire la încorporarea cetăţenilor în serviciul militar în termen, termen redus şi serviciul civil
în august 2022 - ianuarie 2023
Raportor: Tudorica Serghei, comandant al Centrului Militar Teritorial Strășeni
5. Cu privire la aprobarea Programului teritorial de răspuns la tuberculoză pentru anii 2022-2025
Raportor: Șoimu Ioana, director al Instituției Medico-Sanitare Publice Spitalul raional Strășeni
6. Cu privire la aprobarea Programului teritorial de prevenire și control al infecției HIV/SIDA și al
infecțiilor cu transmitere sexuală pentru anii 2022-2026
Raportor: Șoimu Ioana, director al Instituției Medico-Sanitare Publice Spitalul raional Strășeni
7. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din componenta raională
Raportor: Schirliu Valeria, șef al Serviciului elaborarea și administrarea bugetului, Direcția
finanțe
8. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă
Raportor: Schirliu Valeria, șef al Serviciului elaborarea și administrarea bugetului, Direcția
finanțe
9. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din bugetul raional
Raportor: Schirliu Valeria, șef al Serviciului elaborarea și administrarea bugetului, Direcția
finanțe
10. Cu privire la casarea bunurilor uzate
Raportor: Schirliu Valeria, șef al Serviciului elaborarea și administrarea bugetului, Direcția
finanțe
11. Cu privire la casarea bunurilor uzate
Raportor: Schirliu Valeria, șef al Serviciului elaborarea și administrarea bugetului, Direcția
finanțe
12. Cu privire la casarea bunurilor uzate
Raportor: Schirliu Valeria, șef al Serviciului elaborarea și administrarea bugetului, Direcția
finanțe
13. Cu privire la casarea bunurilor uzate
Raportor: Gobja Veronica, contabil-șef în Aparatul președintelui raionului
14. Cu privire la transmiterea bunurilor
Raportor: Gobja Veronica, contabil-șef în Aparatul președintelui raionului
15. Cu privire la casarea bunurilor uzate
Raportor: Cobzac Cleopatra, șef al Direcției generale asistență socială
16. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 5/9 din 18 iunie 2021
Raportor: Cobzac Cleopatra, șef al Direcției generale asistență socială
17. Cu privire la instituirea Burselor Consiliului raional pentru susținerea elevilor dotați
Raportor: Caciuc Lucia, șef al Direcției generale educație
18. Cu privire la casarea bunurilor uzate
Raportor: Caciuc Lucia, șef al Direcției generale educație
19. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 1/3 din 16 martie 2022
Raportor: Caciuc Lucia, șef al Direcției generale educație
20. Cu privire la coordonarea devizelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor medico-sanitare
publice
Raportor: Malic Ion, specialist principal al Serviciului juridic
21. Cu privire la transmiterea în comodat a unei încăperi
Raportor: Malic Ion, specialist principal al Serviciului juridic
22. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 7/2 din 21 noiembrie 2019
Raportor: Rusu Nina, secretar interimar al Consiliului raional
23. Cu privire la derularea executării deciziilor Consiliului raional adoptate în trimestrul I, 2022
Raportor: Rusu Nina, secretar interimar al Consiliului raional
24. Cu privire la instituirea Comisiei de evaluare și validare a indicatorilor de performanţă a
activităţii instituţiilor medico-sanitare publice
Raportor: Malic Ion, specialist principal al Serviciului juridic
25. Cu privire la defrișarea arborilor
Raportor: Sîrbu Nicolae, șef al Secției construcții, urbanism și infrastructura drumurilor
26. Cu privire la casare bunurilor uzate
Raportor: Sîrbu Nicolae, șef al Secției construcții, urbanism și infrastructura drumurilor
27. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 1/38 din 16 martie 2022
Raportor: Jardan Viorel, președinte al raionului
28. Cu privire la modificarea anexei nr. 5 la Decizia Consiliului raional nr. 1/38 din
16 martie 2022
Raportor: Caciuc Lucia, șef al Direcției generale educație
29. Cu privire la modificarea anexei nr. 4 la Decizia Consiliului raional nr. 8/13 din 17 decembrie
2021
Raportor: Schirliu Valeria, șef al Serviciului elaborarea și administrarea bugetului, Direcția
finanțe
30. Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Aparatului președintelui
raionului
Raportor: Jardan Viorel, președinte al raionului
31. Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Direcției generale
asistență socială
Raportor: Cobzac Cleopatra, șef al Direcției generale asistență socială
32 . Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Secției
finanțe
Raportor: Schirliu Valeria, șef al Serviciului elaborarea și administrarea
bugetului, Direcția finanțe
33. Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Secției cultură, turism,
tineret și sport
Raportor: Mereuță Veaceslav, șef al Secției cultură, turism, tineret și sport
34. Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Direcției generale
educație
Raportor: Caciuc Lucia, șef al Direcției generale educație
35. Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Serviciului juridic
Raportor: Malic Ion, specialist principal al Serviciului juridic
36. Cu privire la promovarea în funcție publică de conducere
Raportor: Malic Ion, specialist principal al Serviciului juridic
37. Cu privire la instituirea Comisiei privind licitaţiile cu strigare şi cu reducere
Raportor: Malic Ion, specialist principal al Serviciului juridic
38. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 6/32 din 24 septembrie 2021
Raportor: Malic Ion, specialist principal al Serviciului juridic
39. Cu privire la Programul de acordare a concediilor de odihnă anuale
Raportor: Malic Ion, specialist principal al Serviciului juridic
40. Cu privire la luarea în evidență contabilă a construcției finalizate - bun proprietate publică a
raionului, imobilul Complexul sportiv, amplasat în s. Pănășești
Raportor: Malic Ion, specialist principal al Serviciului juridic
41. Cu privire la transmiterea bunurilor
Raportor: Malic Ion, specialist principal al Serviciului juridic
42. Cu privire la aprobarea Acordului de cooperare între Raionul Strășeni, Republica Moldova și
Județul Sibiu, România
Raportor: Jardan Viorel, președinte al raionului
43. Cu privire la desemnarea reprezentanților Consiliului raional în instanţa de judecată
Raportor: Jardan Viorel, președinte al raionului
Timpul pentru informații, întrebări, declarații, interpelări este rezervat la finele ședinței după examinarea chestiunilor din ordinea de zi.
Proiectele de decizii se anexează la înştiinţare.
(Proiectele de decizii sunt publicate pe pagina web a Consiliului raional
www.crstraseni.md și expediate prin poșta electronică pe care o dețineți).
Sunt convocate în şedinţă următoarele comisii consultative de specialitate de preşedinţii acestora:
16.05.2022, ora 11.00, sala de ședințe CR Comisia protecție socială, medicină
16.05.2022, ora 13.00, sala de ședințe CR Comisia menținerea ordinii publice și drept
16.05.2022, ora 15.00, sala de ședințe CR Comisia educație, cultură, turism, tineret, sport
17.05.2022, ora 13.00, sala de ședințe CR Comisia economie, agricultură, industrie și
infrastructură
17.05.2022, ora 15.00, sala de ședințe CR Comisia buget și finanțe
Vă mulţumim pentru participare.
Cu respect,
Secretar al Consiliului raional, Nina RUSU