privind achiziţionarea: Lucrări de reparație capitală a secției de internare la IMSP Spitalul raional Strășeni
prin procedura de achiziţie: Cerere a ofertelor de prețuri
Nr. d/o |
Cod CPV |
Denumirea serviciilor solicitate |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
Valoarea estimată fără TVA |
1. |
|
Lot 1 |
|
|
|
|
1.1 |
45200000-9 |
Lucrări de reparație capitală a secției de internare la IMSP Spitalul raional Strășeni
|
Lucrări |
1.0 |
Conform caietului de sarcini înaintat de Beneficiar |
|
Valoarea estimativă totală fără TVA: |
1 187 202,481 |
Nr. |
Denumirea documentului/cerințelor |
Mod de demonstrare a îndeplinirii cerinţei: |
Obl.
|
1 |
Oferta financiară
|
Formularul ofertei 3.1, completat semnat de către ofertant indicînd:
|
Da |
Devizul de cheltuieli (Formularul 3,5,7), semnat de către ofertant. |
Da |
||
2 |
Garanţia pentru oferta
|
Garanţie bancară emisă de către instituția financiară unde se deservește ofertantul în valoare de de 2.0 % din suma ofertei fără TVA, Formularul 3.2, cu terminul de valabilitate - 90 (zile) |
Da |
3 |
DUAE
|
Documentul Unic de Achiziţii European completat și semnat de către ofertant |
Da |
4 |
Demonstrarea eligibilității de către ofertant / candidat |
Declarație de neîncadrare în siatuațiile ce determină excluderea de la procedura de atribuire, ce vin în aplicarea art. 18 din Legea nr. 131 din 03.07.2015, Formularul 3.5, completat și semnat de către ofertant |
Da
|
Declarația privind conduita etică și neimplicarea în practici frauduloase și de corupere, Formularul 3.6, completat și semnat de către ofertant |
Da |
||
5 |
Demonstrarea capacității de exercitare a activității profesionale |
Certificatul de înregistrare, semnat de către ofertant. |
Da
|
Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice, semnat de către ofertant. |
Da
|
||
Informaţie generală despre ofertant, Formularul 3.7, completat și semnat de către ofertant |
Da |
||
Avizul Inspecţiei de Stat în Construcţii, semnat de către ofertant. |
Da |
||
6 |
Demonstrarea capacității economice și financiare |
Certificat privind lipsa sau existenta restanțelor la bugetul public național, eliberat de către Serviciul Fiscal de Stat, semnat de către ofertant, valabil la ziua desfășurării concursului. |
Da
|
Bilanțul contabil / ultimul raport financiar, înregistrat la Biroul Național de Statistică, semnat de către ofertant. |
Da |
||
Declarație privind experiența similară conform Formularul 3.9 sau declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate conform Formularul 3.10, operatorul economic va demonstra experienţa în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit:
completat și semnat de către ofertant |
Da |
||
Informaţii cu privire la obligaţiile contractuale faţă de alţi beneficiari, informație conform Formularul 3.8, completat și semnat de către ofertant |
Da |
||
Operatorul economic va demonstra conform datelor din rapoartele financiare prezentate, lichiditate generală pentru anul de gestiune de la 1,2 până la 2,5, semnat de către ofertant |
Da |
||
Disponibilitate de bani lichizi,
semnat de către ofertant |
Da
|
||
7 |
Demonstrarea capacității tehnice și/sau profesională
|
Declarație privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului confom Formularul 3.11 completat și semnat de către ofertant |
Da
|
Lista specialiştilor în domeniu, vor fi furnizate documente care să ateste studiile, calificările, experiența de serviciu:
semnate de către ofertant |
Da |
||
Operatorul economic va demonstra că în cadrul entității este angajat un diriginte de şantier atestat, a cărui vechime în acest domeniu de activitate nu este mai mică de 3 ani, vor fi furnizate documente, care să ateste studiile, calificările, experiența de serviciu:
|
Da |
||
Lista subcontractorilor și partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de aceștia, Formularul 3.13, (dacă depăşesc 10% din valoare contractului) va fi prezentat contractul de subcontractare, semnat și ștampilat de către ofertant și subcontractor. |
Da |
||
Informații privind asocierea, Formularul 3.14 completat și semnat de către ofertant |
Da |
||
Graficul calendaristic de execuţie a lucrărilor, cu reprezentarea grafică a consecutivității tehnologice, termenii de execuție a lucrărilor și valorificarea mijloacelor financiare, Formularul 3.3 completat și semnat de către ofertant |
Da |
||
Perioada de mobilizare (durata de la data primirii dispoziţiei de începere a lucrărilor pînă la data începerii executării), zile calendaristice, declarație semnată de către ofertant. |
Da |
||
Informaţie privind disponibilitatea de personal atestat în domeniul securității și sănătății în muncă (în baza legii nr. 186-XVI din 10.07.2008),
semnat de către ofertant: |
Da |
||
8 |
Asigurarea standardelor calității
|
Manualul calitaţii (înregistrat la Inspecția de Stat în Construcții), descrierea sistemului de management a calității în întreprindere. semnat de către ofertant |
Da |
Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a lucrărilor și materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract. semnat de către ofertant |
Da |
||
Compania de construcții să dispună de certificat ISO 9001 pentru managementul calității în domeniul constructiilor. |
Da |
||
Certificate de calitate a principalelor materiale, care conform proiectului de execuție și devizului de cheltuieli vor fi aplicate:
|
Da |
||
Avizul-certificatul sanitar pentru produsele alimentare și nealimentare pentru: - pentru materialul de acoperirii antibacteriale din vinil omogen (linoleum medical) la pardoseli. |
Da |
||
Declarație, referitor perioada de garanție a lucrarilor,
semnat de către ofertant |
Da |
||
După semnarea contractului atribuit, operatorul economic, prezentată în original, în timp de cinc zile lucrătoare, operatorul economic, va prezentată în original, Contractul-garanţie de bună execuţie a lucrărilor, încheat cu banca unde se deservește, în cuantum de 10% prin reţineri succesive din plăţile facturilor. |
Da |
||
9 |
Asigurarea standardelor de protecție a mediului |
Declarație referitor sistemul de management de mediu în întreprindere, semnat de către ofertant |
Da |
10 |
Cerințe obligatorii |
*Garanție bancară, în original, emisă de către instituția financiară unde se deservește ofertantul în valoare de de 2,0% din suma ofertei fără TVA. *Devizul de cheltuieli (formularul 3,5,7), semnat și ștampilat de către ofertant. *Certificat privind lipsa sau existenta restanțelor la bugetul public național, eliberat de către Serviciul Fiscal de Stat, prezentat în original, valabil la ziua desfășurării concursului. *Disponibilitate de bani lichizi, operatorul economic va prezentat în original, documente doveditoare referitor disponibilitatea de bani lichizi. |
|
Cel mai bun raport calitate-preţ
Nr. d/o |
Denumirea factorului de evaluare |
Punctajul acordat |
1. |
Preţul ofertei |
80 |
2. |
Sistemul calităţii pentru execuţia lucrării |
10 |
3. |
Perioada de execuţie |
5 |
4. |
Perioada de garanţie asupra lucrărilor |
5 |
|
Total: |
100 |
Propunerile tehnice ale operatorilor economici vor fi evaluate în conformitate cu descrierile de mai jos.
Punctajul pentru factorul de evaluare „preţul ofertei” se acordă astfel:
a) pentru cel mai scăzut dintre preţurile ofertelor se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.
b) pentru alt preţ decît cel prevăzut la p.a) se acordă punctajul astfel:
P(n) = (preţ minim/preţ (n) x punctajului maxim alocat).
c) Preţurile care se compară în vederea acordării punctajului sînt preţurile totale ofertate pentru execuţia lucrărilor fără TVA.
d) pentru cea mai scăzută durată de execuție se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, punctaj pentru o ofertă n = durata minimă / durata ,,n” x punctajului maxim alocat.
e) pentru cea mai mare perioadă de garanție de buna execuție, se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, punctaj pentru oferta n = durata ,,n” / durata maximă x punctajului maxim alocat.
f) punctajul maxim alocat factorului de evaluare a sistemul calității de care dispun ofertanții, se va acorda prin evaluarea criteriilor enumerate în capitolul 6 Demonstrarea capacității tehnice și/sau profesională și capitolul 7 Asigurarea standardelor calității:
f1. Manualul calității (sistemul de conducere și asigurare a calității în ăntreprindere)-1p.
f2. Contract de colaborare cu laboratoare autorizate și acreditate în RM în domeniul construcțiilor-1p.
f3. Specialiști în domeniul de activitate (pentru lucrările solicitate în lista de cantități) atestați în conformitate cu legislația în vigoare, (pentru specialiștii indicați în caietul de sarcini), salarizarea conformm recomandărilor MADRM, disponibilitatea de personal atestat în domeniul securității și sănătății în muncă, etc)-2p.
f4. Experiența în executarea lucrărilor similare solicitare în lista cantităților. Dovadă de recepție fără notificări a lucrărilor executate în baza contractelor de antrepriză-1p.
f5. Informații despre furnizorii de materiale și certificatele de conformitate pentru materialele necesare conform listei cantităților. Aviz sanitar la produsele alimentare și nealimentare eliberat de ANSA (pentru materialele specificate în caietul de sarcini)-2p. .
9.2 Autoritatea contractantă va respinge oferta în cazul în care:
9.2.1 oferta este anormal de scăzută potrivit art. 66 p. (2) a Legii Nr. 131 din 03.07.2015.
9.2.2 oferta nu corespunde cerinţelor expuse în documentația de atribuire.
9.2.3 ofertantul nu îndeplinește cerinţele și criteriile de calificare.
9.2.4 s-a constatat comiterea unor acte de corupere.
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP
Limba de stat
Agenţia Naţională pentru Soluţionarea Contestaăiilor
Adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt nr.124 (et.4), MD 2001;
Tel/Fax/email: 022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md
Denumirea instrumentului electronic |
Se va utiliza/accepta sau nu |
depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare |
se acceptă
|
sistemul de comenzi electronice |
nu se acceptă |
facturarea electronică |
se acceptă |
plățile electronice |
se acceptă |