Cu privire la convocarea
Consiliului raional în şedinţă ordinară
În conformitate cu prevederile art. 45(3), 53(1), lit. f) al Legii nr.436-XVI din 28 decembrie 2006, privind administraţia publică locală, cu modificările ulterioare, emit prezenta DISPOZIŢIE:
I. Se convoacă, în şedinţă ordinară, Consiliul raional Străşeni la 31 martie 2015, ora 10.00, în incinta Consiliului raional (sala de şedinţe, et.1), or. Străşeni, str. Mihai Eminescu, 28, cu următoarea ordine de zi:
1. Cu privire la realizarea Programului de dezvoltare social-economică a raionului Străşeni
pentru anii 2012-2015
Raportori: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
Nicula Sergiu, vicepreşedinte al raionului
2. Cu privire la executarea bugetului raional pe anul 2014
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
3. Cu privire la organizarea odihnei elevilor în sezonul estival 2015
Raportor: Certan Iulia, şef al Direcţiei învăţămînt
4. Cu privire la derularea executării deciziilor Consiliului raional adoptate în trimestrul IV,
2014
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
5. Cu privire la Programul de reparaţie şi întreţinere a drumurilor publice raionale pe anul 2015
Raportor: Sîrbu Nicolae, şef al Direcţiei agricultură, dezvoltare economică şi a teritoriului
6. Cu privire la aprobarea Programului de transport rutier raional Străşeni
Raportor: Sîrbu Nicolae, şef al Direcţiei agricultură, dezvoltare economică şi a teritoriului
7. Cu privire la aprobarea Cadastrului funciar al raionului Străşeni conform situaţiei de la 1
ianuarie 2015
Raportor: Borş Valeriu, şef al Serviciului relaţii funciare şi cadastru
8. Cu privire la încorporarea în serviciul militar în termen şi serviciul civil în martie-iulie 2015
Raportor: Arnăut Igor, comandant al Centrului militar teritorial Străşeni
9. Cu privire la aprobarea Regulamentului Serviciului de îngrijire socială la domiciliu şi a
Standardelor minime de calitate
Raportor: Cobzac Cleopatra, şef al Direcţiei asistenţă socială şi protecţie a familiei
10. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 11/12 din 29 decembrie 2011
Raportor: Cobzac Cleopatra, şef al Direcţiei asistenţă socială şi protecţie a familiei
11. Cu privire la casarea bunului uzat
Raportor: Cobzac Cleopatra, şef al Direcţiei asistenţă socială şi protecţie a familiei
12. Cu privire la aprobarea Regulamentului Comisiei speciale de examinare a cererilor de restituire a bunurilor
sau de recuperare a valorii acestora victimelor reabilitate ale represiunilor politice
Raportor: Nicula Sergiu, vicepreşedinte al raionului
13. Cu privire la solicitarea mijloacelor financiare pentru restituirea valorii bunurilor prin achitarea de
compensaţii persoanelor supuse represiunilor politice
Raportor: Nicula Sergiu, vicepreşedinte al raionului
14. Cu privire la coordonarea devizelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor medicale fondate
de Consiliul raional
Raportor: Nicula Sergiu, vicepreşedinte al raionului
15. Cu privire la stabilirea coeficientului de multiplicare şi sporului personalului de conducere din instituţiile
medicale fondate de Consiliul raional
Raportor: Nicula Sergiu, vicepreşedinte al raionului
16. Cu privire la aprobarea Programului teritorial în domeniul alimentaţiei şi nutriţiei pentru anii 2015-2020
Raportor: Nicula Sergiu, vicepreşedinte al raionului
17. Cu privire la privatizarea locuinţei
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
18. Cu privire la transmiterea cheltuielilor efectuate prin alocaţii din bugetul raional la reparaţii
capitale
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
19. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 4/27 din 28 septembrie 2012
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
20. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 4/8 din 12 septembrie 2014
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
21. Cu privire la darea în locaţiune a bunului, prin licitaţie
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
22. Cu privire la transmiterea în comodat a imobilului
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
23. Cu privire la transmiterea în comodat a imobilului
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
24. Cu privire la casarea bunurilor uzate
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
25. Cu privire la conferirea gradelor de calificare şi avansarea în trepte de salarizare a funcţionarilor publici de
conducere
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
26. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.6/1 din 18 iulie 2011
Raportor: Rusu Nina, secretar al Consiliului raional
27. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr. 4/13 din 15 august 2008
Raportor: Rusu Nina, secretar al Consiliului raional
28. Cu privire la aprobarea Programului de activitate a Consiliului raional Străşeni pentru
trimestrul II al anului 2015
Raportor: Rusu Nina, secretar al Consiliului raional
29. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din componenta raională
Raportor: Certan Iulia, şef al Direcţiei învăţămînt
30. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul pentru educaţie incluzivă
Raportor: Certan Iulia, şef al Direcţiei învăţămînt
31. Cu privire la repartizarea mijloacelor soldului neutilizat în anul 2014 instituţiilor de învăţămînt preuniversitar
Raportor: Certan Iulia, şef al Direcţiei învăţămînt
32. Cu privire la acordarea suportului social tinerilor specialişti
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
33. Cu privire la aprobarea Regulamentelor interne privind plata premiului anual persoanelor care deţin funcţii de
demnitate publică şi funcţionarilor publici din cadrul Consiliului raional Străşeni
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
34. Cu privire la rectificarea bugetului raional
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
35. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă
Raportor: Manoli Vera, şef al Direcţiei finanţe
36. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.2/8 din 28 mai 2013
Raportor: Cobzac Cleopatra, şef al Direcţiei asistenţă socială şi protecţie a familiei
37. Cu privire la transmiterea unei unităţi de transport Aparatului preşedintelui raionului
Raportor: Certan Iulia, şef al Direcţiei învăţămînt
38. Cu privire la acordarea de statut de şcoală mică, care nu poate fi închisă Gimnaziului Tătăreşti
Raportor: Certan Iulia, şef al Direcţiei învăţămînt
39. Cu privire la vînzarea bunului prin licitaţie
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
40. Cu privire la vînzarea bunului prin licitaţie
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
41. Cu privire la demisie
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
42. Cu privire la alegerea vicepreşedintelui raionului
Raportor: Voloşciuc Petru, preşedinte al raionului
II. Prevederile prezentei dispoziţii să se aducă la cunoştinţa publică, conform legislaţiei în vigoare.
Preşedinte al raionului, Petru VOLOŞCIUC