Cele mai bune exemple, practici și know-how cu privire la marketingul teritorial și la proiectele comune între primării au fost analizate, studiate și însușite de către grupul de lucru participativ a raionului Strășeni la Edineț.
Este a doua întâlnire intercomunitară din seria de traininguri de abilitate profesională organizate de către partenerii EU4Moldova pentru grupurile participative din Strășeni, Edineț și Soroca. Tematică întâlnirii a fost axată asupra următoarelor subiecte:
Marketingul teritorial ca metodologie care permite unei regiuni să se poziționeze la scară națională și internațională, proiectând o imagine puternică și atrăgătoare.
Proiecte comune între primării. Cooperarea intermunicipală în Dezvoltarea Economică Locală.
Secția proiecte investiționale a avut ocazia de a analiza implementarea unor concepte noi, dar și de a-și crea competențe de bune practici locale și internaționale.
Acest eveniment a fost organizat cu sprijinul programului EU4Moldova: Local Communities, finanțat de Uniunea Europeană, Ministerul Federal German pentru Cooperare Economică şi Dezvoltare (BMZ), Cooperarea Austriacă pentru Dezvoltare (ADC) și Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Polone – Asistența Poloniei, implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), Agenția Austriacă pentru Dezvoltare (ADA) și Solidarity Fund PL (SFPL) în Moldova.