ANUNŢ DE PARTICIPARE
privind achiziţionarea: Servicii de alimentaţie a copiilor în sezonul estival 2019 in Centrul de odihnă şi agrement pentru copii “Divertis”, din mun. Străşeni
prin procedura de achiziţie: Licitație deschisă
Denumirea autorităţii contractante: Aparatul presedintelui raionului Străşeni
IDNO: 1017601000161
Adresa: mun. Străşeni, str. Mihai Eminescu, nr. 28
Numărul de telefon/fax: 0 237 2-36-30
Adresa de e-mail şi de internet a autorităţii contractante: e-mail: crstraseni@gmail.com
Adresa de e-mail sau de internet de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: mtender.gov.md sau la adresa email: achizitii.straseni@mail.ru
Tipul autorităţii contractante şi obiectul principal de activitate: Autoritate publică
Cumpărătorul invită operatorii economici interesaţi, care îi pot satisface necesităţile, să participe la procedura de achiziţie privind livrarea/prestarea/executarea următoarelor bunuri /servicii/lucrări:
Nr. d/o |
Cod CPV |
Denumirea serviciilor solicitate |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
Valoarea estimată fără TVA |
1. |
|
Lot 1 |
|
|
|
|
1.1 |
98300000-6 |
Servicii de alimentaţie a copiilor în sezonul estival 2019 in Centrul de odihnă şi agrement pentru copii „Divertis”, din mun. Străşeni. |
Servicii |
1.0 |
Conform caietului de sarcini înaintat de Beneficiar |
|
Valoarea estimativă totală: |
916 666.67 |
În cazul în care contractul este împărţit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta): Pentru toate loturile
Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: nu se admite
Termenii şi condiţiile de executare solicitaţi: iunie – august 2019
Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2019
Contract de achiziţie rezervat atelierelor protejate sau că acesta poate fi executat numai în cadrul unor programe de angajare protejată (după caz): nu se aplică
Prestarea serviciului este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor acte cu putere de lege sau al unor acte administrative (după caz): nu se aplică
Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora şi a criteriilor de selecţie; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerinţelor eventual impuse; se menţionează informaţiile solicitate (DUAE, documentaţie)
|
Motivul recurgerii la procedura accelerată (în cazul licitației deschise, restrînse și al procedurii negociate), după caz
Tehnici și instrumente specifice de atribuire (dacă este cazul specificaţi dacă se va utiliza acordul-cadru, sistemul dinamic de achiziţie sau licitaţia electronică): nu se aplică
Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: nu se aplică
Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: Prețul cel mai scăzut,
(cu condiția respectării normelor de hrană pentru copii prevăzute de legişlaţie și recomandările
aprobate prin Ordinul Ministerul Sănătății nr. 638 din 12.08.2016 ).
Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:
până la: 24 mai 2019, ora 10:00
pe: mtender.gov.md
Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare:
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP
Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 zile
Locul deschiderii ofertelor: SIA RSAP ,Ofertele întîrziate vor fi respinse.
Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:
Ofertanţii sau reprezentanţii acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor, cu excepţia cazului cînd ofertele au fost depuse prin SIA “RSAP”.
Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare:
Limba de stat
Respectivul contract se referă la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene: nu se aplică
Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor:
Agenţia Naţională pentru Soluţionarea Contestaăiilor
Adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt nr.124 (et.4), MD 2001;
Tel/Fax/email: 022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md
Data (datele) şi referinţa (referinţele) publicărilor anterioare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene privind contractul (contractele) la care se referă anunţul respective (dacă este cazul): nu se aplică
În cazul achiziţiilor periodice, calendarul estimat pentru publicarea anunţurilor viitoare: nu se aplică
Data publicării anunţului de intenţie sau, după caz, precizarea că nu a fost publicat un astfel de anunț: BAP 11 din 02.04.2019
Data transmiterii spre publicare a anunţului de participare: 08.05.2019
În cadrul procedurii de achiziţie publică se va utiliza/accepta:
Denumirea instrumentului electronic |
Se va utiliza/accepta sau nu |
depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare |
se acceptă
|
sistemul de comenzi electronice |
nu se acceptă |
facturarea electronică |
se acceptă |
plățile electronice |
se acceptă |
Contractul intră sub incidența Acordului privind achiziţi ile guvernamentale al Organizației Mondiale a Comerțului (numai în cazul anunțurilor transmise spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene): nu
Alte informaţii relevante: nu este cazul