privind achiziţionarea: Schimbarea geamurilor la gimnaziul din s. Micăuți, r-nul. Strășeni
prin procedura de achiziţie: Cererea ofertelor de preț
Denumirea autorităţii contractante: Aparatul presedintelui raionului Străşeni
Nr. d/o |
Cod CPV |
Denumirea serviciilor solicitate |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
Valoarea estimată fără TVA |
1. |
|
Lot 1 |
|
|
|
|
1.1 |
45200000-9 |
Schimbarea geamurilor la gimnaziul ,,Micăuți” din s. Micăuți, r-nul Strășeni |
Lucrări |
1.0 |
Conform caietului de sarcini înaintat de Beneficiar |
|
Valoarea estimativă totală: |
684 250,00 |
Nr. |
Denumirea documentului/cerințelor |
Mod de demonstrare a îndeplinirii cerinţei: |
Obl.
|
1 |
Oferta financiară
|
Formularul ofertei (F3.1), completat și prezentat în original, semnat și ștampilat de către ofertant indicînd:
|
Da |
Devizul de cheltuieli (formularul 3,5,7), prezentat în original, semnat și ștampilat de către ofertant. |
|||
2 |
Garanţia pentru oferta (Garanția bancară)
|
Scrisoare de garanţie bancară pentru ofertă în original emisă de către instituția financiară unde se deservește ofertantul în valoare de de 2.0 % din suma ofertei fără TVA, Formularul (F3.2) Terminul de valabilitate (solicitat-90 zile) prezentat în original de către ofertant. |
Da |
3 |
DUAE
|
Documentul Unic de Achiziţii European completat și prezentat în original, semnat și ștampilat de către ofertant |
Da |
4 |
Demonstrarea eligibilității de către ofertant / candidat |
Declarația privind conduita etică și neimplicarea în practici frauduloase și de corupere, Formularul (3.6), completat și prezentat în original, semnat și ștampilat de către ofertant. |
Da
|
Declarație de neîncadrare în siatuațiile ce determină excluderea de la procedura de atribuire, ce vin în aplicarea art. 18 din Legea nr. 131 din 03.07.2015, Formularul (F3.5), completat și prezentat în original, semnat și ștampilat de către ofertant. |
|||
5 |
Demonstrarea capacității de exercitare a activității profesionale |
Certificatul de înregistrare, prezentat în copie, semnat și ștampilat de către ofertant. |
Da
|
Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice, prezentat în copie, semnat și ștampilat de către ofertant. |
|||
Informaţie generală despre ofertant, Formularul informativ (F3.7) completat și prezentat în original, semnat și ștampilat de către ofertant. |
|||
Avizul Inspecţiei de Stat în Construcţii, prezentat în copie, semnat și ștampilat de către ofertant, valabil la ziua desfășurării concursului. |
|||
6 |
Demonstrarea capacității economice și financiare |
Certificat privind lipsa sau existenta restanțelor la bugetul public național, eliberat de către Serviciul Fiscal de Stat, prezentat în original de către ofertant valabil la ziua desciderii ofertelor |
Da
|
Bilanțul contabil / ultimul raport financiar, înregistrat la Biroul Național de Statistică, prezentat în copie, semnat și ștampilat de către ofertant. |
|||
Lista lucrărilor similare, declarație privind experiența similară conform Formularul (F3.9) sau declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate conform Formularul (F3.10), operatorul economic va demonstra experienţa în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit: |
Da |
||
executarea în ultimii 3 ani cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmată prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi procesul-verbal de recepție la finalizarea lucrărilor care atestă executarea lucrărilor, sau:
prezentate pentru demonstarea lucrărilor similare. |
|||
Informaţii cu privire la obligaţiile contractuale faţă de alţi beneficiari, informație conform Formularul (F 3.8), completat și prezentat în original, semnat și ștampilat de către ofertant. |
Da |
||
Operatorul economic va demonstra conform datelor din rapoartele financiare prezentate, lichiditate generală pentru anul de gestiune de la 1,2 până la 2,5. |
Da |
||
Disponibilitate de bani lichizi,
va fi prezentat în original de către ofertant |
Da
|
||
7 |
Demonstrarea capacității tehnice și/sau profesională
|
Operatorul economic va demonstra că în cadrul entității este angajat un diriginte de şantier atestat, a cărui vechime în acest domeniu de activitate nu este mai mică de 3 ani, vor fi furnizate documente, care să ateste studiile, calificările, experiența de serviciu:
|
Da
|
Lista specialiştilor în domeniu, vor fi furnizate documente în original, semnate și ștampilate de către ofertant, care să ateste studiile, calificările, experiența de serviciu:
|
Da |
||
Lista utilajului specializat,
va fi prezentat în original de către ofertant |
Da |
||
Informații privind asocierea, Formularul F(3.14) va fi prezentat în original, semnat și ștampilat de către ofertant |
Da |
||
Lista subcontractorilor și partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de aceștia, Formularul (F3.13), (dacă depăşesc 10% din valoare contractului) va fi prezentat în original contractul de subcontractare, semnat și ștampilat de către ofertant și subcontractor. |
Da |
||
Graficul calendaristic de execuţie a lucrărilor, cu reprezentarea grafică a consecutivității tehnologice, termenii de execuție a lucrărilor și valorificarea mijloacelor financiare, Formularul (F.3.3) va fi prezentat în original, semnat și ștampilat de către ofertant |
Da |
||
Perioada de mobilizare (durata de la data primirii dispoziţiei de începere a lucrărilor pînă la data începerii executării), zile calendaristice, declarație prezentată în original, semnată și ștampilată de către ofertant. |
Da |
||
Informaţie privind disponibilitatea de personal atestat în domeniul securității și sănătății în muncă (în baza legii nr. 186-XVI din 10.07.2008),
Legitimației.
comisiei de atestare.
vor fi prezentatăte în copie, semnată și ștampilată de către ofertant: |
Da |
||
8 |
Asigurarea standardelor calității
|
Manualul calitaţii (înregistrat la Inspecția de Stat în Construcții), descrierea sistemului de management a calitîății în întreprindere. va fi prezentat în copii, semnat și ștampilat de către ofertant |
Da |
Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a lucrărilor și materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract. va fi prezentat în copie, semnat și ștampilat de către ofertant |
Da |
||
Certificate de calitate a principalelor materiale, care conform proiectului de execuție și devizului de cheltuieli vor fi aplicate, va fi prezentat în copie, semnat și ștampilat de către ofertant |
Da |
||
Certificate de calitate a principalelor materiale, care conform proiectului de execuție și devizului de cheltuieli vor fi aplicate:
va fi prezentate în copii, semnate și ștampilate de către ofertant |
Da |
||
Avizul-certificatul sanitar pentru produsele alimentare și nealimentare pentru:
va fi prezentate în copii, semnate și ștampilate de către ofertant |
Da |
||
Declarație, referitor perioada de garanție a lucrarilor,
Va fi prezentată în original, semnată și ștampilată de către ofertant |
Da |
||
Operatorul economic, prezentată în original, Contractul-garanţie de bună execuţie a lucrărilor, încheat cu banca unde se deservește, în cuantum de 10% prin reţineri succesive din plăţile facturilor. |
Da |
||
9 |
Asigurarea standardelor de protecție a mediului
|
Certificate prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă anumite standarde de protecție a mediului (certificate ISO, EMAS, alte). va fi prezentate în copii, semnate și ștampilate de către ofertant |
Da |
Informație referitor mijloacele de transport care urmează să fie utilizate pentru transportul materialelor de construcție, care îndeplinesc cerințele privind emisiile de eșapament EURO și fișele tehnice în care se specifică nivelurile de emisie. va fi prezentate în copii, semnate și ștampilate de către ofertant |
Da |
||
Informație referitor sistemul de management de mediu în întreprindere. va prezentat în copie, semnat și ștampilat de către ofertant |
Da |
||
10 |
Cerințe obligatorii |
|
Da
|
|
|
al Legii 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice
Cel mai bun raport calitate-preţ
Nr. d/o |
Denumirea factorului de evaluare |
Punctajul acordat |
1. |
Preţul ofertei |
80 |
2. |
Sistemul calităţii pentru execuţia lucrării |
10 |
3. |
Perioada de execuţie |
5 |
4. |
Perioada de garanţie asupra lucrărilor |
5 |
|
Total: |
100 |
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP
Limba de stat
Agenţia Naţională pentru Soluţionarea Contestaăiilor
Adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt nr.124 (et.4), MD 2001;
Tel/Fax/email: 022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md
Denumirea instrumentului electronic |
Se va utiliza/accepta sau nu |
depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare |
se acceptă
|
sistemul de comenzi electronice |
nu se acceptă |
facturarea electronică |
nu se acceptă |
plățile electronice |
se acceptă |